detta blir nog sista inlägget...

... på en vecka. som ni säkert vet ska jag juh till sälen och åka skidor.
kmr sakna datan som fan, men man överlever juh.
igår var jag på mormor&morfars land och firade påsk med dom och kusinvitamins familj.
de va kul som vanligt :)
och imorse så fick jag ett påskägg och en present avv mam&pap.
Jag fick äääntligen "om jag kunde drömma".
det är extra verisionen såv det är med edwards första anblick! :)
så lollo, Olivia, Skon och alla andra som tjatat på mig, nu jädrar ska jag läsa den!
idag är det packa som gäller, usch.
vi ses om en vecka alla underbara, så kommentera massor så vet jag att ni saknat mig :)



PS. besök Jennys&Jossans nya blogg, och kommentera massor! :)
http://www.domfinaste.blogg.se !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du slippa skriva allt igen?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en hemsida/blogg som du vill ha med?

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0