Ny design!

nu är min nya design äntligen klar! det kändes juh inte så kul med svart nu när de är vår! :)
så nu när jag kämpat så vill jag ha lite kommentarer, vad tycker ni egenligen? :]
jag gillar den blåa färgen, den är väldigt vårig :)
skoldagen har väll vart okej,
vi gjorde ganska mkt påsk pyssel, och jag gjorde vääärldens coolaste höna!
haha, checka in den bara;

hah, någon som vill köpa?
OCH NU HAR VI ÄÄNTLIGEN PÅSKLOV!
våran skola är lite udda, så vi hade inte det denna vecka, utan den som kommer.
så nu kan jag reeta alla friends, för på tisdag ska dom till skolan, noot me!
kommer inte kunna skriva på hela påsklovet, buhu :(
ska till Stöten och åka skidor med massa underbara människor!
men ring och sms massor! och så vill ja ha massa kommentarer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du slippa skriva allt igen?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en hemsida/blogg som du vill ha med?

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0