mina ben dör när som helst...

hejhopp alla sötaah, underbara läsare! :D
idag var jag ju i ishallen, de va faktist ganska kul, fast kallt, usch!
hehe, och så var vi tvungna att gå dit också!
satt mest uppe på läktaren me fika och lyssna på musik, mwahahaha!
sen i slutet blev de ju svarteman som vanligt, det måste man ju va med på, tradition lixom xD
när vi sen skulle åka hem med buss stod vi utanför och väntade på fröknarna och då fanns det värsta branta isbacken som vi åkte i, haha de va faan skitkul ju! när fröknarna sen kom ut så visade det sig att dom glömt busskorten!
alla ba; buuuu!!! haha, nej men seriöst alla blev skiitsura!
sen så skulle vi gå ner till busstationen ändå och fröknarna skulle försöka tigga in sig i bussen, och alla typ sa; ofta dom tror vi kmr få åka utan busskort, och det fick vi!!! :]]
När vi väll står på bussen så märker en av lärarna att Micho & Ali är borta, då ser vi dom gå in på coop! haha, ofta coop också! så en lärare gick efter dom, inget vet vad som hänt men dom kommer väll få jävlah mkt kvarsittning, hehe!
ikväll är det träning, vet inte hur jag ska orka efter en dags skridskoåkning, men ikväll är de ju match mot gustavsberg så jag får väll lida lite!
funderar på att göra en ny header, får se om jag orkar!


Pusshej! // murreh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du slippa skriva allt igen?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en hemsida/blogg som du vill ha med?

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0