konfa-dag :)

sorry att jag inte skrev mer igår, men jag var me jullan&jojjo hela dagen, och hade inte tid ...
men nu skriver jag iaf :)
idag konfirmerade lollo(kusinvitamin) sig! ;>>
det va jättekul faktist, inte som en vanlig gudstjänst!
de va faktist nästan så jag fick tårar XD
sen åkte vi hem till lollo och åt gott och hade kul!
vi körde charader, haha!
jag var grym som blondinbella! XD
Jag sa typ såhär med snobbig röst;
Asså nu är det såhär att jag ska gå ut på dethär dansgolvet och ge gärnet, och om inte de räcker kan inte jag göra nått åt det 8D
haha, men lollo gissade iaf rätt direkt, så jag måste vart bra! XD
imorn har jag sovmorgon, äntligen!
börjar 5 över 10 ;)
men nu ska jag försöka va lite aktiv i twilightklubben på twilight!
juste, alla besöker lollos blogg och gratulerar för konfirmationen, right?
klicka bara här! <--


Pusshej! // murreh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du slippa skriva allt igen?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en hemsida/blogg som du vill ha med?

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0