Pjuew, klar med matten!

Blev ÄNTLIGEN klar med matteläxan!
Fett irri, tur att man fick hjälp av sötah olivia! www.trelleborgolivia.blogg.se
Hon är den mest besökta bloggaren som jag känner! ;)
Alla besöker henne right?!
Snart ska jag iafr på piano, nån som vet om de e nå kul på TV ikväll?!
ajaa, men seriöst ni mååååste besöka olivia´s blogg!
Hon är skitasöt+grym på o göra bloggdesigner! (hon har gjort min)
okej, nu ska jag inte tjata mer, jag litar p att ni besöker henne!


Pusshej! // murreh

Kommentarer
Postat av: Olivia

Sötis! Men du glömde... Jag heter trelleborgolivia.blogg.se! Men sak samma! XD

2009-01-21 @ 18:56:03
URL: http://trelleborgolivia.blogg.se/
Postat av: Skon

Ska typ börja läsa din blogg, tror jag...

2009-01-24 @ 18:11:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du slippa skriva allt igen?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en hemsida/blogg som du vill ha med?

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0