Efter regn kommer solsken.

Tyckte det passade efter idag, regnade på morgonen, sen på kvällen blev det sol! Har inte gjort särsklit mkt idag, skulle vart med Jullan men hon fick skitont i magen så hon kunde inte... Så jag fick underhålla mig själv vid datorn. Klockan 7 hade jag handbollsträning, kul att träffa alla igen! Det var en träning inför eken, som jag åker på imorgon, så kommer vara bort lördag - söndag. Får se om jag hinner fixa så jag kan sms-blogg, har ju fått tillbaka min mobil nu, I love!
På träningen bestämde jag, Alex, Felicia & Elin att vi ska åka och köpa röd och vit sprayfärg till håret, haha! Man ska ju vara annorlunda, ellerhur! Vi kommer vara ascoola!
Nu ska jag slappa framför tv:n, sommarlov nu ju!
:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du slippa skriva allt igen?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en hemsida/blogg som du vill ha med?

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0