Ledsen för brist på inlägg!

Helgen har vart fullspäckad!
i fredags hade jag filmkväll med jojjsan, jullan & jennsy! :)
de va skitkul! vi såg på PS. I Love You.
tipsar er att se den, den e bäst! :)
sen igår va det handbolls match först, vi vann båda ;)
sen direkt efter va de fotboll, träningsmatch!
första på 11-manna, gick sådär..
vi förlora med 1-2, men spela bra ändå!
sen kom kusinerna, och fira min födelsedag! :) (länk till lollo finns till vänster ;))
va skitkul, ofc! :) fick biljetter till High school musical på göta lejon! :D
och 24 nr av JULIA :)
idag har ja juh också spelat handboll, i 96-serien ;)
vann båda igen, jippie :D
nu ska jag chilla vid datan, hehe! juste, en nyheet;
JAG HAR KLIPPT LUGG!
Bild kmr, när jag har fått nån bra, hehe!
ska förmodligen byta bild på headern då! ;)



You know you love me! // murreh

Kommentarer
Postat av: Evelina

Hoppas du haft en underbar söndag :)

2009-03-22 @ 17:46:48
URL: http://evelinagustavsson.blogspot.com/
Postat av: murrejh :]]

jaah de har jaag x]]<3

2009-03-22 @ 18:06:27
URL: http://famousasmurreh.blogg.se/
Postat av: yvonne

den var bra, paula älskar verkligen den där hahaa X)<33

2009-03-23 @ 07:09:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du slippa skriva allt igen?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en hemsida/blogg som du vill ha med?

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0