ny bloggdesign!

fast de en väldigt lätt. har inte tid för en helt ny just nu, så jag tog en snabb makeover, för ja va trött på min gamla, haha!
hoppas ni gillar den !
idag har vart typ vanlig dag, pallar inte berätta haha! ändå bara ointressanta saker!
ska träna ikväll, suck.
vem vill träna på en fredag? inte jag iaf..
i helgen blir de DM! :)
hoppas de går bra, fö vi kmr ju möta 96: or!!
wish me luck!
med den nya designen ska jag försöka avsluta mina inlägg lite annorlunda xD
vad sägs om;


You know you love me! // murreh

Kommentarer
Postat av: Yvonne

joo den var fin!

2009-03-13 @ 16:04:06
URL: http://yvonnnne.blogg.se/
Postat av: Linnea

förlåt jag råkade sika ett tomt mejl. men det är jätte svårt att läsa texten du har skrivit när det är svart bakrund och vit text.

2009-03-13 @ 17:37:15
Postat av: Skon

Den nya e fin :)

2009-03-14 @ 18:28:48
URL: http://cullens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du slippa skriva allt igen?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en hemsida/blogg som du vill ha med?

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0