pepparkakor & bullar, mumsigt!

skoldagen har vart helt okej!
på bilden tejpade vi typ och skvätte målarfärg, inget intressant XD
LUNCHRASTEN VAFAAN VÄRSTA BRÅKRASTEN!
alla killar stod och typ kasta snöbollar på varann! första gick alla mot oscar och han blev typ lite pissed off men sen efter när hela bråket var slut gick alice och drog ner danny och alla ba; "ooh, alla på danny!" sen blev de typ värsta fight mellan Danny & Haarien, sen när vi gick in sa typ paula till danny att han förtjäna de, då dampade han som fan o kasta papper och allt, paula blev skiträdd, haha!
sen efter skolan stack vi hem till mig, jag, alice, paula & esar.
först så satt vi o typ snacka men esar tjata så mkt om o sjunga singstar så de gjorde vi sen då.
sen så typ gjorde vi ba idjuutgrejer, haha!
sen ska jag träna, ska ha lagfotto!
måste göra mig snygg innan, hahaha!
satt och åt bullar och pepparkakor nyss, mumsigt as hell!
här kommer lite bilder ;)

diggar den här coola bilden på mig, haha!

ritade den på charlie lektionen, hahahaha!

i <3 bullle xD


Pusshej! // murreh


Kommentarer
Postat av: Esar

Heejsaan ,,HAHAH DANY JAG GICK FAN IN I VÄGGEN! hahaha Puuss <33

2009-03-12 @ 16:56:09
Postat av: Skon

Bullen vill jag ha!!! <33

2009-03-12 @ 20:11:11
URL: http://cullens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du slippa skriva allt igen?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en hemsida/blogg som du vill ha med?

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0