tråkonsdag äntligen slut!

va tråkigt, som vanligt, haha!
skulle egentligen vart m Esar efter skolan, men hon va tvungen o gå hem..
jazzi va fan skiittaskig mot esar vafaan! sa åt alla att mobba henne, fegt som fan :s
en liten låt text kommer här, som får mig att tänka på en viss tjej, som jag saknar som faan...

"mitt hjärta bultar jag vet inte vad som händer, har klättrat högt fan har blod på mina händer.
och mitt inre det skriker, det skriker av rädsla, har tappat hoppet långt bort som jag själv.
snälla säg mej varför ska de bli så här du va hon du va de du va allt som fanns där men du sumpa din chans du slet mitt hjärta isär. och nu sitter jag här i denna iskalla värld blicken fassnar och jag fryser till, kollar ut genom fönstret och jag tänker till, säg mej varför bara låter jag folk trycka ner mig under ytan ser mitt öde som sålt. de va ju vi ingen annan än oss men du sket i vårt löfte så nu krossar du oss. oh baby alla dagar jag var din tänk alla gånger som jag låg tätt intill med dig vid min sida jag saknar dig men jag kan aldrig någonsin ta tillbaka dig"

du vet nog vem du e, hehe... vi va väll helt enkelt inte menade för varan, i guess...



Pusshej! // murreh


Kommentarer
Postat av: paauullaaa

fett fin blogg du har, älskling.

din press på pea är ännu finare:)

och det tycker Cornelia också!

DEt är synd att allt det hära hände men vi borde va någon helg och hitta på något kuligt ;)hihi(aa)

Saknaar dej Maria Svensson :)

Pussaaaaaaaaar<333333333

spola tillbaka åh, tryck aldrig på play!!

ääälskarreejh.

Marre, jag lovar jag ska blogga idag! :D

2009-03-11 @ 16:37:33
URL: http://paauullaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du slippa skriva allt igen?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en hemsida/blogg som du vill ha med?

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0