SOL!

det är så härligt att vakna när det är såhär ute!
solen skiner från en klarblå himmel och det är lagom kallt så att vi slipper slask och blött!
skolan idag, som vanligt... torsdagar e var ganska kul förut, eftersom vi hade bild med Sinikka(en lärare i skolan som knappt kan prata och skrattar så fort man säger nått) men nu har hon blivit så jäkla tjurig så de e skittrist med bild.
tror även att jag har elevråd idag, precis på bilden, så de blir skönt!
ska nog snart börja fixa mig, men har ganska mkt tid...
här får ni en liten söt dikt, den är tillängad Julia!
när jag grät, torkade jag mina tårar.
när jag ramlade, så reste jag mig upp.
när jag vart sviken, så gick jag vidare.
när allt rasade, så byggde jag upp det.
men om du lämnar mig.
då låter jag tårarna rinna.
då reser jag mig inte.
då går jag inte vidare.
då låter jag mitt liv förbli rasat.





You know you love me! // murreh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du slippa skriva allt igen?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en hemsida/blogg som du vill ha med?

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0