tidig dag, så här är jag!

För er som brukar läsa min blogg vet ni att jag slutar 13.00 på torsdagar, så här sitter jag nu och skriver i min lilla okända blogg. Ganska okej dag idag, hade elevråd, men de va inte på bildlektionen, utan på matten. Missade ganska mycket, men de gör inget eftersom jag ligger ganska långt fram... På bilden så skulle vi typ göra någon bokstav och göra ett mönster i. Jag gjorde ett J, eftersom de flesta av de jag känner börjar på J(Jasmin, Julia, Johanna, Jenny, Jen,osv.)
blir helt muppig, haha! ska nog försöka göra klart min bloggdesign som jag håller på med, pga min nya frisyr ;)
problemet är bara att jag inte får någon bra bild! jag blir aldrig bra på bild...
tänkte nu berätta vilka bloggar jag brukar läsa;
trelleborgolivia, blondierose, yvonnnne, paauullaaa, allyvolly, Jwazza, kenzas.
tror det var alla...
Olivias är nog bäst, haha! (du vet att ja älskar dig!)
nu ska jag göra min jädra bloggdesign.
och juste, skulle kanske göra till jasmine också...
ajaa, bara att sätta igång dåra!


You know you love me! // murreh


Kommentarer
Postat av: Olivia

Men du älskar mig mest XD

2009-03-26 @ 16:56:45
URL: http://trelleborgolivia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du slippa skriva allt igen?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en hemsida/blogg som du vill ha med?

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0