bara för att du ska få lite secrets! (SCH!)

Vem pussade du senast? det skulle du gärna vilja veta va?
Vem kramade du senast? kompis
Vad är din högsta önskan just nu? att min blogg blir kändast i sverige ;o
Vad heter det hårspray du använder? PROFFS, bara för att jag är det :D
Vem gillar du? mig såklart!
vilken färg har du på tröjan du har på dig? brun, älska bruna tröjor!
Har du string på dig just nu? nej
Känner du någon som heter Niklas? hmm kanske jag gör, fast inte så jättebra kanske
Har du bärbar data? ohja.
Är du blyg? blyg? hellno!
Vad tänker du på just nu? min nya klubb på gsm!

VAD FÖREDRAR DU PÅ DET MOTSATTA KÖNET ?
Mage, ben eller armar? mage med magrutor!
Bruna, blå eller gröna ögon? blå ögon är såå fina... *drömmer mig bort*
Långt eller kort hår? typ mellan.
Charmig eller rolig? kombination
Röker eller snusar? Inget!
Vad kollar du först in på det motsatta könet? ansiktet eller håret tror jag..?
Hur stor betydelse har kläderna? inte så stor alls!
Gillar du någon just nu från det motsatta könet? ohyes, schh!
Gillar någon annan dig just nu? (hoppas)

HAR DU
Blivit kysst? nepp, väntar på den rätte!
Stått på scen? ja, vem fan har inte?
Varit med om en bilolycka? ja, krockade med en älg när jag var typ 2 månader. tänk om jag dött, då skulle f.a.m inte finnas *asb*
Klättrat på berg ? ja, med kusinvitamin :D

ANTINGEN ELLER
Kallt eller varmt? varmt
Blått eller rött? blått! :D
Regn eller snö? regn! älska regn!
Rosor eller tusensköna? Rosor, because love rules!
Vår eller höst? höst, regnar mkt då!
Matte eller engelska? matte

ÖVRIGT
Svär du för mycket? inte överdrivet mkt...
Vilken låt lyssnar du på just nu? min nationalsång remix, när jag sjunger för mig själv, haha!
Hur är vädret just nu? sol, moln, blåsigt!
Vart skulle du vilja åka? grekland, träffa eleni!
Vill du ha barn? Ja, fast senare i livet!
Isf vad skulle dom heta? jag vet inte... Julia kanske är som Astrid är nu på den tiden XD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du slippa skriva allt igen?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en hemsida/blogg som du vill ha med?

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0