-rubrik-

Ledsen för att jag inte skrev i morse, men det funkade inte >.<
Höll på att dampa sönder både tangentbordet och musen, medans Olivia(länk till höger) höll på att kasta ut datan genom fönstret :)
Men nu skriver jag iaf, jippie XD
Kollade nyss hur många besökare, bara 4 än så länge, men de kommer väll fler hoppas jag :)
Idag var det tråk-onsdag som vanligt i skolan -.- Bara vanliga ämnen!
Och så kom rektorn från Ekilla-skolan (högstadieskola i min kommun) och pratade om Ekilla vilket va skittråkigt eftersom jag inte ens ska börja i den skolan. Så jag satt och led i en timme...
Men nu ska Olivia hjälpa mig lite med bloggdesign, ses sötisar!



Pusshej! // murreh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du slippa skriva allt igen?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en hemsida/blogg som du vill ha med?

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0