I'M HOME!

Gud va skönt att äntligen vara hemma! Kom egentligen hem igår kväll, men han inte skriva ett inlägg då, ni förlåter mig va? Besökarna har såklart sänkts när ja vart borta, hoppas verkligen att alla börjar läsa nu igen! Jag har haft en skitskön semester! Har såklart saknat alla vännerna & datan, men nu är jag ju hemma igen! Veckan på Sportscamp var helt underbar! Hade skitkul, och träffade världens underbaraste och bästa människor, speccielt Jennifer, Cornelia & Grodan. Lite synd att Jeffe &Cocco bor 3 timmar härifrån, och Grodan typ nere i Göteborg...
Jag hinner inte skriva så mkt mer nu, buhu, för jag ska och grilla hos några bekanta. Men ni får ha det jävligt bra,
BAMSEPUSSAR & KRAMAR! / Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du slippa skriva allt igen?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en hemsida/blogg som du vill ha med?

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0