alla verkar göra denna...

...så jag ska inte vara sämre!
Namn: Maria
Hårfärg: äkta brunette
Ögonfärg: gröna, i love!
Jag är: bättre än du!
Jag har: värdens bästa vardag!
Jag älskar: alla underbara!
Detta behöver jag: pojkvän.
Jag har komplex för: min näsa, usch!
Jag doftar: gott, haha!
Jag är rädd för: att bli sviken...
Jag gråter för: allt...
Jag skrattar åt: dålig humor, haha!
Jag önskar jag hade: en pojkvän
Jag hoppas på: att hitta en i sommar!
Jag kommer att: våga satsa i så fall, haha!
Jag vill:sjukt mycket!
Favorit mat: plankstek, mums!
Favorit färg: rosa, mohaha!
Favorit djur: hund.
Favorit doft: nybakade kanelbullar, ha!
Favorit plats: vet faktist inte...
Favorit klädes plagg: mina jeansleggins!
Favorit ställning: haha!
Favorit kroppsdel: på killar eller vad? haha, isf magen, om han har äkta sexpack!
Jag önskar: att ja får en pojkvän snart, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du slippa skriva allt igen?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en hemsida/blogg som du vill ha med?

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0