roligaste dagen på länge!

seriöst, den här dagen va fett kul!
på 10-rasten så körde jag, alice & jasmine sms-rolett, där man ska skicka typ sjuka meddelanden till personeer man känner, så om ni fått sjuka meddelanden av mig, så vet ni varför nu. sen såg vi i väntan på love, och jasmine fick gå upp typ och stoppa några killars fingrar i deras näsor, jag garva fan ihjäl mig! haha!
sen när vi hade SO så fortsatte vi med smsr, haha! det är roligaste spelet ever! jasmine har åkt ut, så nu är de bara jag och alice kvar! sen efter skolan så skrek plötsligt jag och jasmine typ hora och fitta till varann eftersom dom hade gjort de i pjäsen, haha. så nu har jag jädrigt ont i halsen..

rolig dag alltså :D

Kommentarer
Postat av: Jasmine

Haha det känndes creepy att lägga deras fingrar i näsanXD

2009-05-27 @ 21:08:25
URL: http://jwazza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du slippa skriva allt igen?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en hemsida/blogg som du vill ha med?

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0