HEMMA, igen!

Är nu hemma från 2-3 dagar på landet. Mysigt va det, som alltid. Mycket loppisar var jag på, det var ju inte så ovanligt, men hittade ingenting... På fredagen var vi på Elmsta Natta, och precis som förra året var jag, min bror och mina kusiner med i ett trampbåtsrace. Jag va med Lollo, och sen va Martin med Henke. Och vi kom etta och två! Fatta det, haha! Jag och Lollo kom tvåa, eftersom jag har en stark känsla av att killarna fuskade, haha. Man måste ju skylla ifrån sig på nåt, eller? Nu ska jag nog spela "The Sims 2", det va så länge sen jag gjorde det. Jag måste åka och shoppa nån dag också, ska på bröllop i höst så måste ha en klänning.
Kanske ska kolla lite på Style by Stars, dom brukar ha fina klänningar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du slippa skriva allt igen?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en hemsida/blogg som du vill ha med?

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0