superglad, hurra!

Har jag nämnt Eleni förut? tror faktist inte det, men nu ska jag berätta;
jag och eleni lärde känna varandra i 3an, eller hon gick i trean och jag i 2an.
näste år så började vi i samma klass, 4an, eftersom jag har hoppat över en klass.
vi blev typ bästisar i 4an och var tsm varje rast typ. vi knarkade framför the sims 2 tsm 24/7.
men sen hände det, eleni skulle flytta till grekland, jag blev helt förkrossad.
dom skulle typ flytta dit i ett år och testa ifall dom ville bo kvar. sen gick det året, men ingen eleni kom tilbaka.
jag gav upp hoppet. men igår! då skrev hon til mig att hon ska komma TILLBAKA!
jag blev så glad, och som talesättet säger; bättre sent än aldrig.
nu är lilla maria den lyckligaste i världen!

Kommentarer
Postat av: Lollo

Va kul :-)

2009-02-17 @ 21:27:52
URL: http://blondierose.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du slippa skriva allt igen?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en hemsida/blogg som du vill ha med?

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0