090506

Godmorgon, vaknade för typ 50 minuter sen. Har fixat mig och så, ska bara packa gympakläder och lite kakor och sånt eftersom vi ska se på film i skolan, haha! man får inte ha godis, that sucks! Jag har tänkt på en sak, det är inte så många dagar till sommarlovet! Idag, skola och idrott, skulle vart me jenny men hon kunde inte, nån som vill vara?
Sen lördag ska jag fira nationaldagen med några bekanta i Rosers, jenny kanske följer med då. Söndag måste jag städa vår husvagn, så det kmr bli segt.  Sen måndag, idrott i skolan och träning med rosers. Tisdag skolan och träning. Onsdag skola, nån som vill vara då? Sen torsdag - SKOLAVSLUTNING!
Fett chill att gitta från fucking tingvalla, bergius here I come!

Kommentarer
Postat av: Jasmine

Jag kan vara på onsdag:)

2009-06-05 @ 23:07:54
URL: http://jwazza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du slippa skriva allt igen?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en hemsida/blogg som du vill ha med?

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0