Before you were always there and made my day better. But no longer, and that is why I cry.

(Sorry jenny för att jag tog det, haha!)
Har kommit på en idé! Rubrikerna från och med nu kmr vara typ ordspråk, motton och sånt där. Då slipper jag komma på en rubrik hela tiden, woho! :D
btw för alla som vill veta, JAG HAR SOOOOOOMMARLOOOOOOOOV NU!!!!!!!!!!!!!
jag dissar tingvalla förgått, Bergius, här får ni mig! Haha, vi fick lunch serverad av 5:orna idag, sen så skulle vi få en överaskning, ochdet var ett disco, haha! Det va helt okej juh, Jasmine & jag hade skitkul, haha! Jasmine vann typ nån danstävling, vilket jag sa till henne hela tiden, haha!
Jag svettades som en gris efter, så har tagit en dusch, och typ närsomhelst kmr jenny så ska vi dra till Jullan och hitta på nåt, yeay!
Har aldrig tänkt på, att jag har världens bästa vänner man kan önska sig! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du slippa skriva allt igen?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en hemsida/blogg som du vill ha med?

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0