En jävla helg asså!

Sitter i träslöjden nu, har inget att jobba med, och det är sista gången så kan inte börja nått nytt. Har haft bästa helgen med jenny fjortissouli, haha! I lördags på Nationaldagen var vi i Rosersberg och firade med några av mina bekanta och min mobbade släkt, stackars jenny ju! Sen så sov jag hos henne på kvällen vi hadfe skitkul och drackm redbull och chilla vid Norrbacka. Sen gick vi fan ut och kasta vattenballonger på några killar, fan va kul vi hade! Vi va uppe till 4 på natten, haha. sen gick vi upp typ 10, så jag va skittrött på söndagen, va med jenny då också och träffa dom vi kasta vattenballonger på, haha. en av dom va typ kär i jenny, haha! HAn gick i 8:an också, och jenny går lixom bara i femman, haha! sen så typ var jag hemma och såg på tv och lite sånt. Sms:a med Jenny och Emil typ hela kvällen, den där emil verkar vara typ intresserad av mig, haha.
Aja, nog om helgen. Försov mig i morse så missa idrotten, yes! haha, sen klockan halv 12 så ska 6orna möta lärarna i brännboll, fan vad jag kmr skämma ut mig!
Har inte så mkt mer att berätta, men fortsätt läsa min blogg, vet att ni vill babes!
;D

Kommentarer
Postat av: Lollo

Jag hoppas verkligen att jag inte tillhör kategorin "min mobbade släkt"!!

2009-06-16 @ 21:38:30
URL: http://blondierose.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du slippa skriva allt igen?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en hemsida/blogg som du vill ha med?

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0