Hemma :)

Dagen har vart skitkul fan! Först hade vi religon(tråkigt!) men sen på rasten så tränade jag och Esar på "Love Story" och sen med Paula, Alice, Lisa & Esar så tränade jag på "I'm Yours". Vi ska uppträda båda låtarna på skolavslutningen, önska oss lycka till fan! Men seriöst det är sista året, spela roll om jag skämmer ut mig som fan, haha! Sen efter lunchen bytte vi platser i klassrummet,  fick sitta bredvid mina homies, haha! Sen på lunchrasten tränade vi igen, och sen efter hade vi religon, IGEN! Vad fan har jag för skola, haha! Men jobbade typ ingenting, för vi satt och snacka typ.
Men seriöst, dagen va nice!
Se hela bilden

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du slippa skriva allt igen?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en hemsida/blogg som du vill ha med?

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0