Usch vad ledsen jag blir på mig själv!

Uppdaterar så himla dåligt nu för tiden, kan vara för att sommaren är här, men jag får ju inte glömma bort mina älskade läsare! I förrgår var det ju Midsommar, och jag firade på samma gamla sätt. Det börjar med att jag åker till Kista bygdegård på väddö, alltså inte där vid Kista Galleria, utan det är långt ut på landet! Där så dansar jag runt stången och fikar med, familjen Andreasson och familjen Almén. Sen är det min familj också! Efter det så åker vi till Mariehiln (nånting sånt, hehe) och där väntar familjen Brant & familjen (hum, vet inte ;o) men iaf,  först så körde vi barn en tävling, tjejer mot killar, killarna vann, hum... Sen åt vi lite midsommar mat, mumsigt! På kvällen så gjorde vi lite allt möjligt! Jag gick och la mig runt 4 tsm med Martin & Siiri, dom andra sov, haha! På kvällen så rymde även jag, Martin, Siiri & Elli, haha, snacka om att dom andra blev sura!
På morgonen så var alla barn skittrötta, och alla vuxna var bakis, haha! Vi körde lite kubb, kortspel och massa mer.
Sen runt halv 4 åkte vi hem, tråkigt! Vill stanna där på väddö förevigt, det är så mysigt...
Idag ska jag vara med Jenny, kuligt! Och imorn ska vi åka till kista och se på film och kanske shoppa lite, woho!

btw, alla måste adda mig på facebook, Maria Svensson!

Kommentarer
Postat av: sofia

Låter som en härlig midsommar:):) haha,kul att ni rymde iväg

2009-06-21 @ 19:35:32
URL: http://wellwhornblazer.blogg.se/
Postat av: Lollo

jag blev inte sur för att sni stack! jag belv sur på DEJ för att du la på!!!

2009-06-21 @ 23:33:42
URL: http://blondierose.blogg.se/
Postat av: Siiri

haha, Hej! ^^ jopp, det var en kul midsommar!



Btw. jag/vi heter Nilsson i efternamn. :P

2009-07-03 @ 23:53:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du slippa skriva allt igen?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en hemsida/blogg som du vill ha med?

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0