bajs-internet!

sorry att jag är barnslig och skriver bajs, men har fått de på hjärnan, haha!
men seriöst, mitt internet strular hela tiden! jag menar det!
inte funka hit, inte funka dit, inte funka si, inte funka så!
så nu måste jag sitta vid min bajs-stationära data, som har firefox vilket jag hatar! plus att massa saker inte är installerade så jag ser typ ingenting på sidorna jag brukar besöka!
annars har min dag vart superbra! brukar ju skriva tråk-onsdag,
men idag blir det fluumonsdag! haha, jag och Esar hade fett kul på ANT, och vi hade de två lektioner, alltså dubbelt så mkt kul! David satt bara och gick in på pea hela tiden, haha! Fara var fett irri på restan, usch! sägar att hon har typ flera miljoner kronor på sitt konta, jag ba "visst!"
hehe, men hon är lite dum i huvet, haha!
nu ska jag skriva i alla mina klubbar på gsm, låter kul? haha, det är de iallafall!



Pusshej! // murreh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du slippa skriva allt igen?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en hemsida/blogg som du vill ha med?

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0