har grymt tråkiigt...

så istället för att vräka i mig frukt så gör jag ett test ist! :-)
Jag är:

Blyg:
 ibland
Smart: väldigt! XD
Långsam: näej, ja e snabbast vafaan!
Stressad: sometimes, sometimes not.
Snäll: neej (mwahahaha!)
Dum: näej!
Öppen: ehm ganska... 
Ärlig: Ja oftast!
Positiv: om ja är på bra humör!

Vänskap
Jag har..

Förlorat en bästa vän: ja...
Sagt att jag älskar en kompis: ofc!
Sovit hos en tjejkompis: vem har inte? (säkert lisa! hahaha!)
Slagit en kompis: haha aa, men på driv!
En kompis som vet allt: Julia...
Berättat en hemlighet för en kompis: ja! XD

Favoriter

Låt just nu: J-lo - Do it well
Pryl: daatan!
Film: PS. I love you
Bok: Häxa
Lärare i skolan: fuck skolan...
Plats: vikingahallen ! XD
Frukt: schkumbanän!

Övrigt
Jag har..

Opererats: ja, typ när ja va 5
Cyklat omkull: vem faan har inte?
Sjungit i duschen: haha, of course
Hoppat på en studsmatta:  eh, har en, så ja!
Fobi för något: Ormar, usch!
Sett någon dö: nääejh, som tur är!
Varit på begravning: aa, :(
Sagt att jag hatar någon: shiit tror inte de :s

Om livet

Svart eller vitt: typ båda XD
Mobil eller MP3: MP3 (musicismypassion)
Lösgodis eller choklad: lösgodis(om de finns choklad där i asså!)
Frukt eller grönsaker: fruktisch!
Film eller serie: film! (aa)
Festa eller ta det lugnt: Get this party started!!!!
Sommar eller vinter: summer!
Fredag eller Lördag: fredaag!
Ljus eller lampa: Ljus
Kärlek eller vänskap: ttyp samma sak juh ;o
Bio eller hemmakväll: Hemmakväll! (slipper allt prassel! XD)
Gillar att kramas: jaao!
Har du många väskor: hehe, sådär
Lyssnar helst på: hip&hop & rnb
Kittlig: näeej, så försök nt ens! XD

Har du någonsin

Ätit sushi/rå fisk:
ja, usch
Kramat en kille: ohja,
Stått på en scen: ehm, neej.
Skämtat och ingen förstår: haha! many times bby!

Jag gillar att

Ge massage: neej!
Få massage: yess:D
Gå promenader: me nån ja gillar, ja ! :D

Övrigt

Svär du mycket: haha aa,
När duschade du senast: igår ;)
Vad var det sista du skrev till en kompis:  Har Lektion xD
Vad gör dig glad: typ allt? haha!
Vad skulle du vilja göra nu: schpela handbolll!
Vart skulle du vilja åka: GREKLAND! (vill se eleni :()
Åkt limousine: nääej :(
Varit med i en lokaltidning: hehe,aah!
Varit med på tv: jaa!! :))
Har en mobil: ofc!
Söndagssysselsättning: kompisar & handboll,fotbboll!
Gitarr eller Piano: piano :D
Spelar du i ett band: neejh XD
Allergisk mot något: fluugsvaamp!
Något husdjur: nääejh,,
Dricker: cocacola haha!
Familj: Mams,Paps, bruur!
Hur bra humor har du på en skala 1-10?: hgaha, vet inte, typ 7?
Vill ha: kaaakoooor!!
Klockan just nu: 14.15
Mitt namn: MARIAA!! :D


You know you love me! // murreh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du slippa skriva allt igen?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en hemsida/blogg som du vill ha med?

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0