famousasmurreh.blogg.se

Hej och tack för att du besöker min blogg! Mitt namn var Maria Svensson, och jag ska börja 7:an på en privatskola i Märsta. Jag är 12 år, och har hoppat över en klass, därför ska jag börja 7:an. Mina största intressen är hanboll, fotboll, musik & att vara med kompisarna. Älskar även att blogga, och göra bloggdesigner. Designerna på min blogg är oftast gjord av mig. På fritiden håller jag på med mina intressen, kollar på tv, spelar data, läser bloggar och nu på sommarn är jag ute och solar &badar. Jag älskar även bokserien och filmen Twilight. Har läst 3 böcker, håller på med den fjärde.
Hoppas ni gillar min blogg, lämna din åsikter i en kommentar kanske?

Du kan kontakta mig på [email protected]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du slippa skriva allt igen?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en hemsida/blogg som du vill ha med?

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0