du vet nog vem du e


du fick mej att falla,
hela mitt liv rasar pågrund av dej
jag har snart inga tårar kvar,
jag älskar dej, tro på det!
du va mitt allt
och nu orkar jag inte mer,
jag trodde på dej när du sa
"föralltid"
men det visa sej sen att du ljög.
vill bara säga att du kommer finnas i mitt hjärta föralltid,
och att jag aldrig kommer glömma dig!
vi har haft många minnen från rasterna och så,
och jag fattar ärligt talat inte vf vi särades.
vi måste väll kunna gå vidare, eller?
jag kan leva utan dig, de är svårt, men funkar.
nu när vi börjar 7an,
kmr vi inte träffas, och de känns i hjärtat.
jag fattar inte vf ja inte försökt rädda
det vi hade, för de va juh underbart.
saknar det där "vi"
alla flummiga stunder med dig.

dom existerar inte längre.


PS. låten= Sofijah - Vänta Föralltid


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du slippa skriva allt igen?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en hemsida/blogg som du vill ha med?

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0