första skoldagen, avklarad!

okej, de va ganska länge sen, men aja XD
de var väll helt okej, antar jag. första hade vi idrott. vi körde typ något som var som bandy, men man hade en sån där skumgummi boll och en skumgummi klubba, haha. de va skitkul! Sen var de slöjd, målade min "spaderpall" och började med en Twilight relaterad hylla :) de ska typ stå "And so the lion fell in love with the lamb" på den XD
haha, i'm a twilight freak... sen va de bara tråk lektioner...
när ja kom hem så var de dags för pianolektion, gick fort, som vanligt.
sen när jag kom hem städade jag lite, men är inte riktigt klar ännu.
fast allt jag behöver göra är ju att plocka undan, eftersom vi har en städerska(Lyx!)
nej, nu måste jag städa klart,
ha de bäst!



PS. besök TO, finns i länker till höger, Olivia! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du slippa skriva allt igen?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en hemsida/blogg som du vill ha med?

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0