murreh is back!

nu är jag tillbaka, vet inte om jag ska säga äntligen, eftersom de va jävligt kul i helgen, men aja..
Om ni undrar hur det gick så kan ni ju kommentera och fråga ;)
de va iaf skiitakul! på lördagen va de fest också, jag, fella, elvis, fanny & jennsy hade skitkul tsm!
haha, sen hade jag juh såklart kul me alla andra också! <33
en bild på mig, jenny, elvis & fella kmr här:

snart blire plugget då, börjar 10.05 idag eftersom gympan är inställd, igen!
twha! vilken tur för mig då! :)
men nu ska jag chilla vid datan och tv:n, ha en bra morgon! :)<33

Kommentarer
Postat av: Lollo

Har inte du lov nu!?!:P

2009-04-06 @ 10:32:22
URL: http://blondierose.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du slippa skriva allt igen?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en hemsida/blogg som du vill ha med?

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0