packa, fixa låtar till ipod, träna..

Det är bara några saker som jag måste göra idag! Usch, jag hatar när man måste göra saker!
Jag gillar att ta dagen som den kommer lixom, inte ha någon press XD
Men ajaa, nu ska jag berätta lite om min dag;
idag på bilden gjorde vi klart våra ler-saker, lol!
Jag målade den i lite snygga färger! ;p
Nu måste jag fixa lite saker typ
och sen ikväll ska jag på träning, suck..
jag måste göra läxan också, shit de hade jag glömt!
nu blev de lite stressigt, kanske blir sista inlägget dehära innan söndag eftersom jag ska till vadstena imorn!
Jag hinner kanske skriva hejdå imorn på morgonen, men för säkerhetsskull:
Hejdå!

Pusshej! // murreh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du slippa skriva allt igen?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en hemsida/blogg som du vill ha med?

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0