Välkommen till min nya blogg!

Ja, hejhej!
Min, hmm va blir det.. tredje blogg?!
hah, men ja är ganska duktig o skriva i början.
Sen tröttnar jag XD
Men nu ska ja väll försöka o inte tröttna xD
Hoppas att ja får många älsklingar som läser.
Vill ni veta vad jag gjort idag?!
ajaa, ni har inget val, HA! ^^

Jag ställde klockan på halv 7, men kom inte upp ur sängen förrän 7, så typiskt mig.
Sen så fixade jag mig typ, och satte mig vid tv:n.
Klockan 7.50 kommer ja på att ja måste fixa håret, så då blir det lite stressigt.
Första lektionen vi hade va bild, vilket var skitakul!
Jag, Paula och Esar lattjade med lera, haha, barnsliga! ^^
Sen va de rast. Resten av dagen va bara tråkig, så de skiter jag i att berätta om!
HA!
Snart ska jag på träning då, har precis städat.. -.-'

Pusshej // murreh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du slippa skriva allt igen?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en hemsida/blogg som du vill ha med?

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0