vill du veta mer om murreh?!

Då har du chansen!
läs dethär:

Namn - Irma Maria Svensson

Födelsedag - 16 Mars (passa på och gratta mig då!)
Född - 1997
Hemstad - Stockholm
Ögonfärg - grön-blåa
Hårfärg - guld-brunett
Längd - 1.60 cm typ
Högerhänt/vänsterhänt - Höger
Värsta ovanor - ehm. kliar på myggbett x'D
Skostorlek -  39-40 (Jag vet jag är en bigfoot!)
Är dina föräldrar skilda - nejhdå
Skor i dag - mina höga stövlar från Skopunkten! (http://www.skopunkten.com/outlet/Modeller/Visa-Alla?art=237472)
Rädslor - Spindlar typ..
Mål för året - ehm, vet inte x'D
Det första du tänker på när du vaknar - va fan e klockan?


SENASTE..
Film du hyrde - Arn tror jag..
Låten du lyssnade på: Day-o banana boat! XD

Låten du hade på hjärnan: samma ;P
Tv program du tittade på: vet inte, typ Lipstick jungle tror jag..
Personen du tänkte på: lollo, kusinen <3


FAVORIT..
Mat: Tacos tror jag..
Snacks: Cheeze baaaalls!! :D
Godis: chocolate XD
Låt:  vet typ inte ;P
Sak att göra: handboll :D
Sport: samma
Dryck: Pepsi
Kläder: min svarta tjol med lila prickar från Gina!
Film: Forrest Gump tror jag, den e så göllig!
Tv-program: vet inte XD


Ska bli skoj: Sportlovet, skidor med kussarna!

Ska inte bli skoj: ehm, fylla år på en måndag (då alla i klassen sjunger för en)
Sparar till: inget, de får vi se senare..
Väntar på: Eleni ;(

Pålägg som gäller: ost m skinka!
Dagens dryck: Saft


Hur tidigt stiger du upp: för tidigt... -.-'
Vad ska du göra ikväll: träning ;)
Är du seriös: inte så ofta XD
Vad är du allergisk mot: nada!
Var har du ont: knät :(
Använder du hårspray: ibland .. ;P
Kan du stå på händer: ohja!



HAR DU NÅNSIN
Varit kär - vem har inte?
Blivit dissad - ehm, ja, tyvärr
Rymt hemifrån - Nej.
Sovit utomhus - jepp
Gråtit i skolan - ehm, ja XD
spytt i skolan - nopp, som tur är x'D
Velat bli modell - heh, mm!
Gjort något dumt som du skrattar åt i dag - hah, såklart!
Sett en död människa - ja ''/ (rip ruben!<3)
använt droger - Nej.
Ätit sushi - usch ja!
Retats - vem har inte?

Skriv lite om dej själv i en kommentar kanske `?


Kommentarer
Postat av: Linnea & Rebecca. Du vet någ vilkaxD

Hej på dig Rebecca vill säga nåra ord: Hon sejer jag vet inte vad jag ska säga. HEJ DÅ

2009-01-28 @ 17:35:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du slippa skriva allt igen?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en hemsida/blogg som du vill ha med?

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0