Hur svårt kan det vara?

Jag har försökt lära mig "River flows in you" i cirka 1 timme nu, går inte sådär jättebra direkt, men jag lär mig väll snart! Hoppas jag...
Har inte lika ont i halsen idag, yes! Haha, man blir ju glad, för det minsta jag vill är att bli sjuk på Sportscamp, det ska bli så jädra kul! Juste, har glömt att berätta att jag fått shutter shades! I'm so happy! Martin hittade när han, Oscar, Mami &Papi var på festival i Västerås. Det blev med glas under, vilket jag tyvärr inte ville, men det är ju bättre än ingenting! Jag och Jullan kanske ska köpa självlysande, cooligt va?!

Inget smink, oborstat hår, pyjamas tröja och väldigt trött. Men man kan ju inte vara snygg jämt, om man inte heter Desiree Nilsson förståss!

Kommentarer
Postat av: Yvonnnne.blogg.se

Haha, men du var jo ändå söt där!

2009-07-02 @ 09:18:46
URL: http://yvonnnne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du slippa skriva allt igen?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en hemsida/blogg som du vill ha med?

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0