ArosCupen - sumering typ?

ArosCupen 2009, vad kan man säga, haha? Vi vann inte en ända match (tråkigt är väll det...) men ändå så är det ett minne man aldrig glömmer! Jag har träffat världens bästa brorsor, Emil, Alex & Sebbe, haha. Och min absoluta idol, bögen! Var på en fest och hade skitkul med typ hela laget, speccielt med julia, haha. Jag dansade med världens sötaste kille, jag svär, hehe! Och fia fick värsta gulliga ragget, en kille kom och frågade om hennes nr och så dansade dom typ i 20 minuter :D Glömmer aldrig mitt och Jeffes uppträdande till pannkakor med sylt, haha, fyfan va kul de va asså! Och Lasses skämt; Vad kallas svängdörrarna i Valsta centrum ? TURKTUMLARE! Vet ni hur mkt jag garvade eller? Fyfan asså, sen berättade jag det till alla typ 5 gånger eller mer! När vi satt i en ring typ och höll varandra i handen innan kvartsfinalen och typ bad till gud att vi skulle vinna. Vi kanske inte är dt seriösaste laget som bara tänker på att vinna, men vi är iaf dt lag som hade roligast, no doubt! Oavsett om vi förlorade match efter match, så fortsatte vi kämpa med allt vi hade. Kändes sorgligt att lämna "Nybyggeskolan". Så många minnen stannar kvar där, minnen som jag aldrig någonsin glömmer!

Kommentarer
Postat av: linnea

& vems ide var jude grejen med att vi skulle snacka med gud ? HAHHAHAHHAHAHAHHAHAHA

jo .. den blondaste i laget ? :D

2009-07-03 @ 12:38:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du slippa skriva allt igen?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en hemsida/blogg som du vill ha med?

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0