ledsen för brist på inlägg i helgen.

helgen har verkligen varit fullpackad! hehe...
I lördags var de juh DM, vi åkte ut i kvarten mot Skånela :[
men life goes on, som min söta kompis Paula säger! haha!
på lördag kvällen när jag kom hem skulle vi få gäster, så han inte skriva då heller..
och på söndagen så va jag med jullan hela dagen, skitkul som vanligt!
vet ni vad det är för dag idag ?????
my birthday ofc!!!
haha, är 12 nu, jippie! :]]
ska dra till plugget snart, trivas idag..
när jag kmr hem blir det träning, sen pizza och marängswiss!
haha, jag vet att ni är avundsjuka!


You know you love me! // murreh

Kommentarer
Postat av: Lollo

Grattis sötnos!!! <33

2009-03-16 @ 07:34:25
URL: http://blondierose.blogg.se/
Postat av: Yvonnnne ♥

Varför sa du inget imorse ? GRATTIZ sötnoss :)<33333333

2009-03-16 @ 15:57:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du slippa skriva allt igen?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en hemsida/blogg som du vill ha med?

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0